27. avgust 2024

»Ljudje televizijske oglase po nekaj časa preprosto spregledajo.«

Ohmer opozarja na zmanjšano učinkovitost televizijskih oglasov.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
26. februar 2020

»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«

Tadej Glažar opozarja na visok odstotek neupravičenih oglasov za stanovanja.
6. avgust 2025

»Oglas poudarja vitkost nog manekenke.«

ASA je dejala, da oglas poudarja vitkost nog manekenke.
26. februar 2020

»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«

Špela Videčnik pripoveduje o visokih cenah stanovanj in oglasih za nepremičnine.
10. avgust 2022

»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«

Poklukar je dodal, da močno obsoja tovrstne zavajajoče oglase, saj lahko ljudje v dobri veri oglasom nasedejo in ogrozijo svoje zdravje.